چسب مژه اصل ضدحساسیت

چسب مژه یکی از اون چیزاییه که اگه اهل استفاده از مژه مصنوعی باشی، اهمیتش رو خوب می‌دونی. همه ما وقتی از مژه مصنوعی استفاده می‌کنیم، انتظار داریم که همون‌طور که روی چشامون می‌ذاریم، چند ساعت راحت سر جاش بمونه و به هیچ‌وجه بلند نشه یا اذیت نکنه. اما برای اینکه این اتفاق بیفته، باید یه چسب مژه خوب و مطمئن داشته باشی که هم مژه‌ها رو محکم نگه داره و هم حساسیت ایجاد نکنه. مخصوصاً اگه پوست حساسی داشته باشی یا چشم‌هات زود قرمز و ملتهب بشن، انتخاب یه چسب مژه اصل و ضدحساسیت خیلی اهمیت پیدا می‌کنه.

خیلی وقت‌ها وقتی از مژه مصنوعی استفاده می‌کنی، بعد از چند ساعت متوجه می‌شی که گوشه‌های مژه‌ها شروع به بلند شدن کرده یا بدتر از اون، ممکنه چشم‌هات شروع کنن به سوزش و قرمز شدن. اینجاست که می‌فهمی چسب مژه‌ای که استفاده کردی، کیفیت خوبی نداشته یا با پوست و چشم‌هات سازگار نبوده. چسب مژه‌ای که حساسیت ایجاد کنه نه‌تنها باعث می‌شه که آرایش چشم خراب بشه، بلکه ممکنه چشم‌هات رو هم اذیت کنه و چندین روز با عوارضش دست ‌به‌ گریبان باشی.

 

اهمیت استفاده از چسب مژه اصل ضدحساسیت

اهمیت استفاده از چسب مژه اصل ضدحساسیت

چسب مژه‌ای که ضدحساسیت باشه، فرمولاسیون خاصی داره که با پوست‌های حساس و چشم‌های حساس هماهنگ‌تره. این چسب‌ها عاری از موادی هستن که ممکنه باعث خارش، سوزش، یا قرمزی چشم‌ها بشه. چون چشم یکی از حساس‌ترین اعضای بدنه و مواد شیمیایی خیلی راحت می‌تونن روی اون تأثیر بذارن، باید از محصولاتی استفاده کنی که از نظر ترکیبات مطمئن باشن.

وقتی یه چسب مژه ضدحساسیت انتخاب می‌کنی، خیالت راحته که اولاً مژه‌ها رو محکم و به‌درستی سر جاشون نگه می‌داره و دوماً بعد از استفاده ازش، چشم‌هات اذیت نمی‌شن. چون یه چسب مژه بد ممکنه تمام لذت استفاده از مژه مصنوعی رو از بین ببره.

 

ویژگی های چسب مژه اصل ضدحساسیت

خیلی از افرادی که پوست و چشم‌های حساسی دارن، بعد از یه مدت استفاده از چسب مژه‌های معمولی، متوجه می‌شن که باید دنبال چسبی بگردن که ضدحساسیت باشه. چون معمولاً چسب‌های مژه معمولی به خاطر ترکیباتی که دارن، ممکنه باعث تحریک پوست و چشم بشن. اما چسب‌های مژه اصل ضدحساسیت این مشکل رو ندارن. اونا با فرمولاسیون ملایم‌تری که دارن، خیال تو رو از این بابت راحت می‌کنن که بعد از چند ساعت استفاده، هیچ‌گونه حساسیت یا التهابی پیش نمیاد.

یه نکته مهم دیگه هم اینه که چسب مژه ضدحساسیت باید سریع خشک بشه و به‌خوبی روی پلک بشینه. خیلی از چسب‌های بی‌کیفیت وقتی روی مژه می‌زنی، یا خیلی دیر خشک می‌شن یا بعد از خشک شدن، هنوز هم حس چسبندگی ناخوشایندی دارن. اما یه چسب مژه خوب باید خیلی سریع و تمیز خشک بشه و دیگه هیچ اثری از چسب روی پلک‌ها باقی نمونه.

 

حالا شاید بپرسی که چطور می‌تونم مطمئن بشم که یه چسب مژه واقعاً ضدحساسیت و اصل هست؟ 

اول از همه، باید به ترکیباتش دقت کنی. چسب‌هایی که مواد شیمیایی قوی و مضر دارن، معمولاً بیشتر احتمال ایجاد حساسیت رو دارن. بهتره چسبی رو انتخاب کنی که روی بسته‌بندیش ذکر شده باشه که ضدحساسیت و فاقد مواد مضر هست. دوم اینکه از برندهای معتبر استفاده کنی که امتحان خودشون رو پس دادن و خیلی‌ها ازشون راضی بودن.

در کنار همه این‌ها، باید به این نکته هم توجه کنی که چسب مژه‌ای که استفاده می‌کنی، باید ماندگاری خوبی داشته باشه. هیچ‌کس دوست نداره وسط یه مهمونی یا جلسه مهم، مژه‌هاش از جا دربیاد! یه چسب مژه اصل ضدحساسیت باید این توانایی رو داشته باشه که مژه‌ها رو ساعت‌ها سر جای خودشون محکم نگه داره، بدون اینکه نیاز باشه مدام نگران افتادن یا جابه‌جا شدنشون باشی.

 

انتخاب یه چسب مژه باکیفیت و ضدحساسیت خیالت رو از میکاپ چشمت راحت میکنه!

انتخاب یه چسب مژه باکیفیت و ضدحساسیت خیالت رو از میکاپ چشمت راحت میکنه!

چسب مژه DUO بی رنگ مقاوم در برابر تعریق و گرماست و فاقد مواد حساسیت زا و مضر برای چشم هست. این چسب مژه پر فروش فاقد ترکیبات پارابن، سولفات، فتالات، رنگ های مصنوعی و … هست.

چسب مژه دو باعث کاهش حداکثری حساسیت در ناحیه چشم و پلک هنگام استفاده از این محصول می شه. چسب مژه های نامرغوب باعث آسیب های جدی و جبران ناپذیری به چشم می شن. به خصوص اگر زیاد از مژه مصنوعی استفاده کنی، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه.

چسب مژه DUO بی رنگ(سایز بزرگ) در برابر گرما، رطوبت و تعریق مقاومه و همچنین لازم به ذکر هست که چسب مژه بی رنگ تست حیوانی نداره.

 

طریقه استفاده از چسب مژه بی رنگ DUO:

یه نوار نازک از این چسب رو روی بیس مژه مصنوعی خود بزن (هرگز چسب مژه رو مستقیم روی پلکت نزن) بذار به مدت ۳۰ ثانیه چسب مژه روی مژه حالت سفت تری بگیره.

در این مدت دو طرفه مژه رو با انگشت خود نگه داشته و به آرومی به طرفین خم کن تا به شکل یک نعل اسب دربیاد. این کار به مژه مصنوعی شما شکل می ده تا راحت تر روی بیس مژه های شما فیکس بشه. مژه مصنوعی رو به بیس مژه های خود نزدیک کن و در جای درست با فشاری کم اونو فیکس کن. برای محکم شدن مژه در جای خود بیس مژه مصنوعی رو به آرومی در جای خودش فشار بده تا چسب به صورت کامل خشک بشه.

قبل از استفاده از چسب مژه DUO بی رنگ برای جلوگیری از آسیب به چشم یا مژه و یا ایجاد ظاهری مصنوعی چسب خشک شده سر تیوپ را از آن خارج کرده و سپس استفاده کن.

 

نتیجه گیری

انتخاب بهترین چسب مژه موقت اصل ضدحساسیت علاوه بر اینکه هیچ‌گونه عوارضی برای چشم و پوست نداره، معمولاً ماندگاری خیلی خوبی هم داره. یعنی وقتی از این نوع چسب استفاده می‌کنی، دیگه لازم نیست نگران این باشی که مژه‌ها سر جاشون بمونن یا نه. این چسب‌ به‌خوبی مژه رو روی خط چشم فیکس می‌کنه و بهت اجازه می‌ده با خیال راحت توی هر مراسم یا جایی که هستی، مژه‌هات رو داشته باشی. وقتی از یه چسب مژه اصل و ضدحساسیت استفاده می‌کنی، نه‌تنها مژه‌هات سر جاشون ثابت می‌مونن، بلکه احساس راحتی هم می‌کنی. هیچ‌چیز اذیت‌کننده‌ای مثل سوزش یا خارش چشم پیش نمیاد و می‌تونی از ظاهر زیباتر چشم‌هات لذت ببری. این چسب‌ها به‌خوبی روی پلک می‌شینن و با هر نوع مژه‌ای سازگار هستن، چه مژه‌های طبیعی و چه مژه‌های مصنوعی ضخیم‌تر.

اگه اهل استفاده مداوم از مژه مصنوعی هستی و می‌خوای از چسبی استفاده کنی که خیال خودت رو از هر لحاظ راحت کنه، چسب مژه اصل ضدحساسیت برند «دو» بهترین انتخابه. این چسب‌ها به‌خاطر فرمولاسیون ملایمی که دارن، هم برای پوست و چشم‌های حساس مناسبن و هم موندگاری خیلی بالایی دارن. پس دفعه بعد که می‌خوای چسب مژه بخری، حتماً یه چسب مژه ضدحساسیت و اصل رو امتحان کن تا بتونی بهترین نتیجه رو بگیری.

 

خرید چسب مژه اصل ضدحساسیت

از طریق سایت مای سفورا

یه سایت پر از تنوع محصولی بینظیر و فوق‌العاده‌ با کیفیته که میتونی با خیال راحت تو دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی قدم بذاری و از بین صدها برند و محصول، محصولی که مناسب خودته رو انتخاب کنی و به راحتی از طریق سایت مای سفورا سفارشش بدی. این سایت بهترین چسب های ضدحساسیت رو داره، از سر زدن بهش پشیمون نمیشی!

همچنین اگه تو خرید محصولی شک داری و نمیدونی مناسبت هست یا نه، میتونی از مشاوره رایگان این سایت بهره‌مند شی و بهترین انتخاب رو داشته باشی و ازش لذت ببری.

بنر فروشگاه اکسسوری سفر مپگرد 2

فرم خبرنامه
برای اطلاع از تخفیف ها و آخرین مطالب مپگرد در خبرنامه عضو شوید
کانال تلگرام مپگرد